סוללות ליתיום הינן הסוללות האופטמליות והטובות ביותר לאופניים החשמליים , הנה כמה טיפים כיצד לשמור עליהם לאורך זמן ולהימנע מתקלות:

סוללות לתיום בדרך כלל עובדות לפי מספר מחזורי טעינה עד שהם מגיעות לפורקן תמידי ומפסיקות לעבוד - בין 600 ל 1000 מחזורי טעינה.
בכול פעם שהסוללה נכנסת להטענה של בערך 20 דקות ומעלה היא מפרשת את ההטענה כמחזור טעינה אחד,
לכן יש להימנע מלהטעין את הסוללה כמה פעמים ביום כאופן תמידי - רק עם יש צורך.
טיפים לשמירת חיי הסוללה-
1.השתדלו להטעין את סוללת הלתיום לאחר שימוש של מעל שעת רכיבה , ולא פחות.
2.במידה ויצאתם לחופשה או שאתם יודעים מראש שלא ייצא לכם להשתמש בסוללה מספר ימים ודאו כי הסוללה מוטענת 100% ,
סוללה שלא מוטענת באופן מלא ולא נעשה בה שימוש מספר ימים-שבועות מתחילה לאבד מהכוח שלה ולפרוק את עצמה לאט לאט ,
לכן חשוב לתת לה טעינה מלאה.
3.הפקידו לשמור את הסוללה במקום מוצל בכול שעות היום , השמש גורמת לפריקת התאים וככה להורדת כוחה של הסוללה לטווח העתידי.
4.בשום מקרה אל תתנו לסוללת הלתיום להיום חשופה במקרה כזה או אחר למקור מים - מים יכולים לגרום לקורוזיה ולהריסת הסוללה באופן תמידי.
5.בכול רגע נתון שאתם לא זקוקים לסוללה כדי לנסוע , תדאגו לכבות אותה עם הסוויץ' ככה כוחה ואחוזי הסוללה שלה ישמרו יותר.

*מומלץ לקנות רק סוללות חדשות ולא סוללות יד שנייה והסיבה לכך היא - שאתם לא יודעים מה עבר על הסוללה ואיך השתמשו בה
זה לא מדע מדוייק אבל כבר קרו מקרים בעבר שלקוחות קנו סוללות יד שנייה ואחרי שבוע הסוללה הושבתה ולא עבדה יותר - שמרו על הכסף שלכם!
במידה וסוללה חדשה לא בתקביץ שלהם , ואתם שוקלים לרכוש סוללה יד שנייה , קחו אותה לבדיקה אצל טכנאי מוסכך שיעריך ויגיד לכם מה מצבה.

-רכיבה נעימה ובטוחה-